Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży projektów deweloperskich pozwala Nam wesprzeć inwestycję na każdym etapie procesu inwestycyjnego od zakupu działki po realizację strategii sprzedażowej.
Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży projektów deweloperskich pozwala Nam wesprzeć inwestycję na każdym etapie procesu inwestycyjnego: zakup działki, planowanie inwestycji, analiza konkurencji, określenie grupy docelowej, praca nad planami mieszkań, planowanie cen, opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej.
W I Ę C E J »Specjaliści ds. marketingu zajmują się opracowaniem strategii z podkreśleniem mocnych stron projektu deweloperskiego.
Współpracujemy z zatrudnionymi w ramach grupy grafikami; prowadzimy badania rynkowe; jesteśmy w ciągłym kontakcie z działem sprzedaży, co jest niezbędne przy opracowywaniu strategii sprzedaży i wydatków marketingowych.
W I Ę C E J »Brak konieczności zatrudnienia własnego personelu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing.
Badanie kanałów dotarcia do klienta i bieżąca weryfikacja działań marketingowych.
Odpowiedzialność jednej firmy za doradztwo, działania sprzedażowe oraz marketingowe.
Możliwość skorzystania z bazy danych spółki REDNET Consulting.
Spotkania i raporty prezentujące zrealizowane działania marketingowe, wyniki sprzedaży oraz planowane działania.
Oszczędność czasu poprzez brak konieczności wyjazdów w celu podpisywania dokumentów, aktów notarialnych.
Szybka reakcja na zmieniającą się
sytuację rynkową.
Wynagrodzenie uzależnione
od wyników współpracy.
Ciągłość sprzedaży (niezależnie
od zwolnień lekarskich, urlopów)..