sprzedaż
inwestycji deweloperskich

Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży projektów deweloperskich pozwala Nam wesprzeć inwestycję na każdym etapie procesu inwestycyjnego: zakup działki, planowanie inwestycji, analiza konkurencji, określenie grupy docelowej, praca nad planami mieszkań, planowanie cen, opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej.

Dedykujemy państwu zespół sprzedawców na wyłączność do obsługi inwestycji. W zależności od etapów inwestycji przy projekcie pracuje od trzech do sześciu osób: kierownik projektu, Specjaliści ds. Sprzedaży, osoba na zastępstwa oraz Specjalista ds. Marketingu.

Za wszelkie działania na miejscu odpowiada redNet (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa), dzięki czemu Deweloper nie musi angażować swojego czasu i środków również w kwestiach formalnych:

prospekt

PROSPEKTY

Wydawanie i aktualizacja prospektów informacyjnych.

umowy

umowy

Podpisywanie umów
rezerwacyjnych.

akty

akty

Zawieranie umów, w tym aktów notarialnych.

dokumenty

dokumenty

Wydawanie dokumentów niezbędnych do uzyskania finansowania.

agencja REDNET24
podczas procesu sprzedaży oferuje:

01_analizę

» Analiza konkurencji,
» Przygotowanie strategii marketingowej i opracowanie grupy docelowej,
» Dostosowanie standardu wykończenia
do grupy docelowej projektu,
» Przygotowanie cennika,
» Etapowanie sprzedaży wynikające z cech poszczególnych lokali oraz z aktualnej sytuacji rynkowej.

02_Organizację

» Organizacja biura sprzedaży,
» Organizacja procesu sprzedaży wraz z procedurami dotyczącymi obsługi klientów,
» Organizacja materiałów marketingowych,
» Przygotowanie prospektu informacyjnego.

03_Sprzedaż

» Kompleksowa współpraca z inwestorem i innymi wskazanymi przez niego stronami w zakresie realizacji projektu,
» Aktualizacja prospektu informacyjnego oraz cenników w zależności od tempa sprzedaży poszczególnych typów mieszkań,

» Wydawanie prospektów informacyjnych,
» Raportowanie,
» Bieżąca praca nad klientami,
» Negocjacje z klientami,
» Podpisywanie umów rezerwacyjnych, deweloperskich.

04_Marketing

» Uruchomienie oraz bieżące prowadzenie działań marketingowych,
» Bieżąca weryfikacja działań i ich wpływu na ilość zapytań do biura sprzedaży,
» Bieżąca kontrola strony internetowej i ruchu na niej.

05_Obsługę posprzedażową

» Organizacja procesu zmian lokatorskich,
» Odbiory mieszkań,
» Podpisywanie umów przenoszących własność.

ZAUFALI NAM: